Wednesday 26 September 2012

we got dekan !

i'm proud to be me !
Assalamualaikum . actually entry blog nie sepatutnye dah post lame tapi sekarang baru nak sharing2 dengan korang kan . entry nie pasal budak dekan yang comelll nie . hikhok -..-' mesti yang bace ni pun dalam hati die cakap cenggini.

"hish ! ntah pape ntah budak nie . baru nak post sekarang entry nie . padahal dah berkurun dah benda alah nie . hish~ ketinggalan betoll !"


huhh ! lantaklah orang nak cakap ape pun yang penting aku post . bak kate orang biar lambat asal selamat kann~

ffuuuhhhhh ! seminggu before anugerah dekan lagi sebenanye aku dah gugup dengan penyampaian aniugerah tu . yela kan . first time kot naik pentas ambek sijil . perh ! memang berderau jantung nie . yang aku busy pasal "baju" . baju ape lah aku nak pakai time anugerah tu . baju dah ade . warne gold . bunge2 kat leher ade lah hijau, pink and biru . so,yang masalahnye nie "tudung" . tanyelah pendapat masing2 . tapi takutt je tengok warne2 yang diorang suggest kan . aku nie dah la jenis penakut dengan warne . aku suke warne lembut2 . yang member2 aku ni suggest kan warne yang kalau boleh satu batu dari aku dah boleh nampak warne tudung . sampai si adah tu melukis lah dekat "paint" . punye nak bagi aku ni puas hati . tak puas dengan tu lagi . die pergi post dekat twitter lukisan tu . haaa ! ape lagi budak kelas ramai lah yang pilih2 warne . 2 orang pilih tudung warne cream . pinkpun ade . biru . and paling ramai pilih hijau lah . so, dah puas mengusutkan keadaan . . FINALLY !!!!!!! the GREEN colour wins ! jyyeeaaahhh ! erm matching matching matching matching . huhuhu :p 

okay there are a few picture of 3 DAA students that got "dekan" .jyyeeaahhhh>,<

                                 


                                                

                                                    

                                                 

                                                 

                                         

                                          
                 
                                         

No comments:

Post a Comment