Tuesday 25 September 2012

throw it !

Assalamualaikum okay. okay . okay now i just want to share story mory dengan korang semua . let me to explain clearly to all bloggers out there :) okay . sebenaye kan aku ade lah terbace dekat artikel2 pepatah2 ni semua . and aku terjumpe dengan satu pepatah ni . in english lah . bile aku bace bace bace . aku percaye dengan pepatah ini .

"A guy and a girl can be friends.
But sooner or later one will fall for the other
Maybe too early, maybe too late, but maybe forever."




okayy dengan pepatah tu aku just boleh fikir yang itu possible/impossible boleh berlaku dekat orang sekeliling . sebenarnye ade je berlaku dalam dunia ni . tak dalam dunia ni . dalam malaysia . tak dalam malaysia . dalam negeri . tak dalam negeri . dalam kampus . tak dalam kampus . dalam mana2 pun boleh terjadi benda2 macam ni . if one situation in friendship . "girl" and "boy" are so closely . salah seorang mesti timbul rasa sayang suka rindu, right ? mule2 memanglah "aku sayang kau sebagai kawan", then boleh jadi "aku sayang kau sebagai member rapat" . bila dah lame2 berkawan rapat . perkataan "kawan" and "member rapat" tadi dah bertukar . so, sekarang ni . aku faham and tau ayat yang mengatakan bahawa "i put friend at first place", "aku sayang member2 aku" .

At first when i heard what you talk like that i feel guilty, awkward, afraid to know and friends with you again because i think that you will never accept me to be your friend. but it's okay if you can't accept me to be your friend . i just try to throw my feeling at you far away~ 

................ and i did it . it works . thanks friend . now i look forward :')

*aku tahu dalam hal2 ni yang paling penting kena jaga ialah PERASAAN . perasaan memang wujud . tak boleh nak kawal . tapi kita patut elakkan daripada benda tu terus ade dalam diri kita jika kita sayang and nak dia jadi member kita selamanya~

No comments:

Post a Comment