Sunday, 19 August 2012

First eid-taiping

Hai korang . hurm~ pagi2 bute bangun nak siapkan persiapan untuk raye pertame . tepat pukul 9 pagi . jejaka2 menghilangkan diri untuk pergi solat raya . seronok tengok diorang bersiap2 pakai baju melayu lengkap berserta sampin dengan songkok . hurm~ nampak macho diorang time tu . hehe . sementara nak tunggu jejaka2 tu habes solat raya . yang anak dara ngan mak dara persiapkan makanan untuk makan bersame . riuh rendah dapur tu . best moment >,< hikhik . lepas siap2 masak . kitorang bersiap2 mandi and pakai baju kurung . ayu semua . heee >,< lepas dah wangi2, cantik2. yang jejakanye pulak dah balik . baru boleh makan bersame . macam2 kerenah ade mase makan tu . dah kat dapur riuh rendah . mase makan pun meriah . hahaa . makan lah kitorang sampai kenyang . before ke taiping . kite ber'fotocut' dulu keh . jom meng'hot2'kan diri kat dalam lensa . hikhok hikhok .  lepas tu baru boleh gerak ke taiping . rumah tokwanku yang hemsem . jom ! babai . jumpe raye kedue pulak :D





















No comments:

Post a Comment