Sunday, 19 August 2012

doing lemang

Assalamualaikum . hai korang . aku dah sampai kampung . yeehaaa ! welcome to Kuala Kangsar Perak (bandar diraja) tuuu . heehe . ni dah masuk kawasan peghok . haaa lain lah bunyik nyee yop . haaa tu dia tu dia . dah sampei slang peghok . ate kome sampei peghok teghuih lah berbuke same2 . moh ler kite ke dapo ye . tolong2 sedaghe maghe masok . berbuke ramai2 tu yang teman suke . hurm~ meriah cek kak oiiii . bertamboh2 nasik . lepeh tu, malam tu jugok teman ngan sedaghe maghe teman bako2 lemang . lemang jagung ler menu utamo . tapi teman tolong tengok je lah ye sebab . teman MALAS . hahaha . teman tukang amik gambo jelah . lepeh tu nak upload dalam blog . kan deme jugok nak menengok big family membako2 lemang . tapi mase teman amik gambar tu masing2 ke tempat lain . so, memang lemang semate2 jela teman tangkap nye . orang yang membako nye ke tempat lain . hehehe . agak2 lime beleh batang jugok lah kitorang membakor . haaa there are some picture that i want to show . enjoy it !















No comments:

Post a Comment