Monday 27 August 2012

i got 5 days MC

susah lah camni . naik cuti raye je terus sakit . kalau demam je aku boleh terime lagi . ni dah dalam badan panas . lemah longlai . menggigil2 . sakit tulang belakang . selsema . sakit tekak . otak berdenyut2 . perh ! mendapat kau cik effa oii .  macam mayat hidup dah aku tengok diri aku nie . aku ni memang ade je hal2 nak ke PKU or hospital batu pahat tu . setiap sem camtu . kirenye hospital batu pahat ngan PKU tu rumah kedue aku lah . mengalahkan orang tue . bile mandi . panas tu datang lagi . bile tak mandi . sakit tekak makin teruk . haaa cemane tu . hurm~ takpelah . aku tau setiap yang berlaku ade dugaan nye .

esok kalau tak okay lagi . aku terpakse lah pergi PKU amik MC . wah ! aku ni dah macam 5 days MC girl ! 
" uhuk3x . i got 5 days MC . uhuk3x (muncung terkeluar) ---->   c:  "

lagi satu sorie ye guys aku tak dapat join korang beraye rumah en. napi . memang aku nak pergi tapi badan aku ni tak larat langsung . even awie tolong drive kan pun aku tetap tak larat nak pergi . aku harap korang faham :(


No comments:

Post a Comment