Wednesday 4 July 2012

siMUNCHKIN punya hal .heee ;)

Assalamualaikum

hai hai ..hikhok hikhok ..hahaha ..terase comel plak bunyik hikhok hikhok tuu kan kan kan ..hehehe
keh la ..ni aku nak citer pasal blog aku ..aku sendiri yang nak komen ..aku sendiri yang nak mengutuk ..aku sendiri yang nak memuji ..haaa ..ade sorang member otak gegiler tp die best ..name die #yanamunchkin  ß name die dalam twitter laa ni ..bukan dalam IC okayy ..hahaha ..die ni kan nak tau sangat ape blog aku and nape blog aku (invited only) yang boleh bace ..semenjak aku usha2, stalker2 blog die lah ni ..ngade2 sangat nak tau .hihihi ..yang aku ni pun satu ..dah hilang ingatan ..sebab password pun tak ingat ..dah lah panjang ..pastu memang tak ingat lah citer die ..aku puas lah dok ingat kan password aku ni ..sebab aku ni kan mane boleh tengok orang yang tak behenti nak tau pasal aku ni ..aku kesian ..so, aku try ingat demi #yanamunchkin ni ..uhuk3x ..terharu tak yana ? sanggup aku gadaikan hilang ingatan aku ni semate2 nak bagi kau tengok blog aku tu ..ngeh3x ..so, dah ingat punye ingat ..dah cube try test sume ade haa ..finally, i got it ..wohooo ..sayang lah kau effa ..tahniah ye cik effa ..hehehe ..dah dapat password ..ape lagi ..aku buang lah ape yg tak penting dalam blog aku tu ..aku edit2 bagi cantik pastu aku tukar header ..nak kelainan lah katekan ..haaa hamek kau ..dah cantik giler dah blog kau effa ..*padahaltakcantikmanepon!! erm -,-' ..pastu aku dah berjaya edit ..dah update banyak2 post ..sampai satu hari 3-4 post ..nah ! kau bedah ..hamekkk ..betahun2 aku tak update ..ni dah overdos lah pulak post aku ..sampai aku tengok sendiri pun nak termuntah ..padahal gambar je aku update ..takde tulisan pun ..cakap besar je anak encik mustapha ni ..hehehe ..pastu dah habes sume ..aku bagi lah yana tengok blog aku ..then, aku dengan rendah dirinye cakap kat yana yang blog aku ni tak cantik ..buruk..boring..takde ape ..sebab aku ni bukan lah blogger macam maria elena  ke macam mashmellow2 bagai tuu ..aku ni hanye blogger yang membuat/mereka cerite di tepi jalan yang sunyi lagi sempit ..uhuk3x :'( nak nangis lah plak bile bace ayat camni malam2 ..rendah sangat diri tuu ..hahah ..k lah aku nak out dah ..nak gi bukak puase ngan sayang2ku ..k babai ..assalamualaikum >,<

No comments:

Post a Comment