Wednesday, 4 July 2012

setengah junior..setengah senior


hai babe >,<
ni aku nak ceriter pasal ape ntah haha
aku ni dah lah ta pentauliahan lagi ..tadi ade perjumpaan kelana siswa antara senior ngan junior ..
so, aku ni tergolong dalam budak2 yang tak berapa nak senior ..kire tengah2 lah antara senior ngan junior 
aku ni dah la pemaluuu ..ahaks ..pemalu kerrr ?? hehehe ..pemalu lah jugak
..keh dah2..
so, kitorang yang senior2 ni berdiri lah kat depan ..pergh ! mule2 aku masuk dewan tu kan ..sumpah aku rase mcm keciiikkk sangat ..aku terase mcm nak duduk ngan junior2 yang kat belakang2 tu ..hehehe
dah lah aku ni takde pentauliahan pastu nak berdiri kat depan ..pastu nak join2 kelab ..melampau kan aku nii ..bajet senior lah konon ..padahal macam student darjah 6 jee mcm tu ..hahaha ..pastu hujung minggu ni kitorang kena melibatkan diri dengan pelbagai program ..erm -,-' ..first2 aku ingat taknak pegi tau ..tapi diorang pase ..aku sedih sangat ..siap na suruh azankan pulak tuu ..hehehe ..cehhh takpe la gurau jee ..aku akan bersama kelana walau ape saja cabaran ..cewaahhh ..hahahhaa ..yang lagi takleh bla ..mulut aku ni pun satu ..terase kejam sangat la plak ..boleh plak aku cakap kat yana suruh duduk tepi2 sekali ..hahhaa tu lagi melampau nak oiiii ..hahahaha k tu je papai!!

No comments:

Post a Comment