Saturday, 24 September 2011

untuk kawan baikku..........awie


assalamualaikum . ni entry untuk kau awie .  before aku nak pesan kat kau ni . aku nak mintak maaf . ape yang aku cakap ni untuk kebaikan kau jugak . aku tau dalam satu perhubungan ni susah untuk kau jadi matang . kau kena belajar . belajar dan belajar lagi jadi matang . jangan jemu nak belajar jadi matang . kau kena fikir positif . mel tu bukan benci . mulut die je cakap yang die benci kau . tapi aku tau yang dalam hati die . sayang sangat sangat kat kau . jangan cakap ‘janji’  kalau tak dapat nak buat . aku tau kau susah nak belajar jadi matang . sebab kau tak sedar ape yang kau buat tu salah . kau kena belajar dari kesilapan . jangan jadi manja . jangan nangis . sebab kau tu lelaki . jadi keras sikit . kau kena sabar ape je yang berlaku antara kau ngan mel . oke la weyh . tu je aku nak cakap ngan kau . k sayang kau jugak . hope kite kawan sampai bile bile ;)

No comments:

Post a Comment