Monday, 26 September 2011

kisah gigi


holla baby baby sekalian . hehe . ni entry aku pasal gigi . pagi tadi baru je pergi PKU sebab dah 2 hari aku bertarung nyawa saket gigi . pagi . petang . siang . malam tahan jeeee saket gigi ni . first2 aku ingat kene ulcers . sebab tak mungkin la tumbuh gigi lagi . sebab baru sem ni gigi aku tumbuh . jenuh la makan nasik telan je . tak kunyah . lepas makan pinjam henfon adah . pergi depan cermin . suluh kan gigi tu . tengok macam ulcers . dah malam hari ke 2 tu adah cerite kat awie yang aku saket gigi . kebetulan awie pon nak pergi PKU esoknye . haaa . pergi la sekali ngan awie . awie nak cuci gigi . pagi tadi pergi PKU . orang ramai .  tapi nasib baik tak lame sangat tunggu . nurse PKU tu pon dah kenal aku . sebab aku ni kan raja kat PKU tu . hahaha ! tunggu punye tunggu . giliran aku pulak . cek2 . doktor cakap gusi aku dah bengkak kat belakang tu . gigi bongsu nak tumbuh . huhuhu ! seronok giler kot aku . tapi merana la jugak .  so, maknenye gigi bongsu aku dah tumbuh 2 kali la dalam satu sem . pergh ! terrrrbaek la . balek PKU beli bubur . mawar pon ikot sekali aku pergi PKU . sebab nak hantar moto yana kat library . so, balek umah tige2 orang makan bubur . ngeh3 ! pastu citer kat housemate yang gigi bongsu aku nak tumbuh . hahaha ! k lah tu je aku nak citer . daaa



No comments:

Post a Comment