Saturday 24 September 2011

untuk sayangku........adah


Assalamualaikum . ni entry untuk kau adah . aku nak bagitau ngan kau ni . tapi before tu kalau kau terasa . aku mintak maaf . aku pun tak perfect . tapi ni suggestion . semangat . nasihat untuk kau . aku nak kau matang dalam satu perhubungan . tipu lah antara kau ngan awie tu . mesti ade silap kau jugak . n awie pun jugak . aku nak kau sabar ngan sikap awie tu . memang awie tu janji nak ubah perangai die jadi matang . pastu taknak ulang lagi kesilapan die . even janji die banyak kali pun . die still akan ade jugak kesilapan tu . sebab kite ni tak lari dari kesilapan . kite tak sedar yang ape yang kite buat tu salah . aku nak kau fikir positif n secara matang . kalau korang gaduh . aku nak . kau settlekan ngan die baik baik . jangan jemu nasihat . tegur awie tu . aku faham perasaan kau bile die buat kau macam tu . kalau aku jadi tempat kau pun aku akan bengang . tapi jangan la lame lame sangat . aku nak korang sentiasa baik baik je . kalau ade salah tu . kene saling tegur . jangan biar lame lame . n aku cakap sekali lagi ni . jangan jemu tegur kesalahan masing masing .okeh . tu je aku nak cakap . sayang kau sangat sangat <3

3 comments:

  1. kami dah ok laa :D tenx sayang . aku pon tak boleh tak tegor dye lame lame . rinduuu ! hahahah :D

    ReplyDelete
  2. hehe . alhamdulillah . bagos la klu cmtu . hope smpi bile2 okeh . hehehe . take care :)

    ReplyDelete