Monday, 26 September 2011

game berdenyut denyut

As salam . morning morning blind nih nak citer pasal yg malam tadi . haaaa ! korang sume nak tau tak aku maen game scrubble tu sampai kol bape ????


Aku pon tak tau sampai kol bape . tapi aku ingat adah ngan mawar  dah berdengkur . aku maen lagi game tuh . best KOT . ari tu adah bukak nak maen game . tetibe die nampak game yang die feveret kan tu . aku yang bertahun ngan lappy aku nih pon tak tau ade game tu . aneh gitu . hurm aku syiioookkk2 maen game . tapi otak aku berdenyut denyut sebab gigi bongsu aku tu nak tumbuh menyenget . saket oooo . tapi bile dah maen game tak ingat berdenyut-denyut dah . sonok game tu . hehe . nih la org kate . kerana game otak berdenyut denyut ( errr . ade kene ngene ke) .lantak la . janjinye ade peribahase kat situ . kan3 . k laaaa bye~

haaa . macam ni la keadaan aku . tapi bukan maen game tu la .
aku maen game cikai2 jeeee . ;(


2 comments:

  1. cepatlah cakap terima kasih kat aku ! hahahha ! aku pon kalau main game tu sampi tak ingat nak makan.

    ReplyDelete
  2. okeh3 . terima kaseh adaquebab . hehehe :)

    ReplyDelete