Friday, 12 October 2012

dalam hati ada taman


setiap kali aku tengok eklan cerite dalam hati ada taman je mesti aku eksaited nak tengok . ummph~ tak sabarnye nak tengok cerite cintan cintun lagi romantik tuuu .ahakssss! tengok trailer ngan eklan best sangat . tapi harap2 lagi best dari cerite biar mimpi sampai ke bintang tuu . tengok 2 budak yang pendek lagi kiut ni rase mcm dalam hati biar lah diorang kawiiiinnnnn . hehehe . tak sabar nak tunggu hari isnin ni pukul 9.30 malam . hikhok hikhok -..-'





No comments:

Post a Comment