Saturday 4 August 2012

program tadarus al-Quran


Assalamualaikum  ..hai semua nii aku nak ceriter pasal program kelana yang aku join tadi ..haaa best sangat program tuu ..budak2 kelana kene tadarus al-Quran ..sorang2 kena ..aku ngan mawar tak dapat tadarus ..ermm biase lah kan ..perempuan ..ade lah cuti2 die tuu ..hikhik ..ermm time diorang tadarus ..aku ngan mawar beborak kat bawah khemah ..tunggu je dorang tadarus ..dr pukul 2 sampai pukul 4 ..haaa kalau boring tgok2 lah dorang bertadarus dr jauh ..tngkap lah gambar sikit2 time dorang tadarus tuu ..kesian ..dah lah masing2 menggigil jee aku tgok ..mane tak nye ..atas pentas weh ..sume org tgok ..masing2 goyang2 kaki hilangkan nebes ..hahaha ..aku pun tgok lah dorang tadarus sorang2 ..heee besssttt ..lepas dah habis tadarus ..haaaa HAMEK kauu ..bergambar bagai nak gile ..macam2 posing ade ..smpai dah tak tau nak buat gaya ape ..hikhik ..seronok ..then, ade persembahan..penyampaian hadiah ngan ceramah dr OL (orang lama) dlm kelanasiswa ..sementare nak tuggu bebuke kan ..haaa ni aku nak cite ..ade lah budak perempuan ni ..kire umur die erm -,-' 11 tahun kot ..belakang aku lah cite die ..menangis2 bagai nak rak ..dah lap2 air mate ..meleleh lagii ..aku pun nak tau gak kan apesal ..kot2 bergaduh ke ngan mmber sebelah ..rupenye ..kebetulan plak mmber sebelah die tanye kenape die nangis ..haaa telinge aku ni membesar laaa time tuu ..nak dengar ..rupenye die nangis sebab tak dapat hadiah ..mmber2 die dapat ..die sorang tak dpt ..kesian ..sedih betul cite die tuu ..aku pun mcm nak join die nangis .hahahaha ..k lah habes isu tu ..kitorang makan besarr malam tuu ..makan nasik beriyani, ayam, kari ngan daging ..makan satu dulang 6 orang ..tu pun dah kenyang gile ..pastu tetibe bas datang ..hurm ~ makan lah laju2 ..then BALIK ! tu paling seronok sebab dpt rehat dr kepenatan yg amat sgt ..dlm bas kitorang dpt cenderahati kain pelekat ngan sijil ..heee k lah tu je ..yg pasal balik tu buat ape nak cite an ..penuh post kang ..k bai >,<
















No comments:

Post a Comment