Thursday 9 August 2012

berbuke puase bersama 3 DAA !


Assalamualaikum ..ni aku nak update post pasal berbuke puase dgn budak2 kelas yang tersangat laaa BEST ..yang anjurkan bende ni shaddam yang beria2 post dekat group diploma awam pure ..tapi tak tau lah kan sape yg terdetik kat hati nak buat macam ni ..tapi serius best gile weh ..mkn steamboat plak tuu ..dekat pokadot seri gading ..1 kepale rm20 ..klu pasal duet tu aku tak kesah langsung ..sebab yg penting aku rase seronok and puas hati sangat2 sebab berbuke dgan sume budak kelas kan ..lain kali tak dpt dah ..ni je sekali ..so, aku join ..ramai gak lah yg join ..lebih dari setengah budak kelas ..lagi ramai lagi gempak ..dapat pulak yang 1 kepale ..perh ! memang habis gempak lah ..HAHAHA ! ..mule2 nak pegi tu kann malu gile wehh ..sebab kitorg yg paling lambat sekali ..janji gerak dr umah pukul 8 mlm tp gerak nye pukul 8.30 mlm ..HAHAH ! klu sampai sane memang maluu laa .sebab ramai sgt2 kann tapi dah sampai buat lah muke tak tau malu haha..haaa sampai sane, makan lah kauuu sampai kenyang nak mati dah tak boleh isi ..dah full ..aku paling suke makan wane wani aku laa ..hahaha ..memang laku gak lah wane wani aku time aku promote kat budak2 kelas ..hahaha ..then, dah makan2 ..kenyang ..pastu kitorg begambar kat depan pokadot ..ramai2 ..heeee >,< ..then, borak2 ..ade je yg dah balik ..kitorang still borak lagi ..tibe2 yana decide nak karok ke watever laa kat BP mall ..pastu dah ajak yang lain ..tapi taknak sebab nak solat isyak jemaah kat surau taman U ..then, kitorang bersembilan pegi tgok wayang ..2 kereta ..sampai jee BP ..haaa discuss lah korang nak tgok cite ape ..pastu begambar2 ..seronok gak lah kan ..keluar ngan budak2 otak gile ni ..first time kot keluar sesame tgok wyg camni ..hahaha ..ni lah hasil nye bile keluar bersame2 ngan budak kelas ..memang BEST sangat2 ..serius aku takkan dapat lupe kenangan macam nii ..k lah tuu je aku nak cerite ..papehal budak 3DAA memang best ..sayang korang sume sangat2  >,<
























No comments:

Post a Comment