Monday 18 June 2012

BIRTHDAY AFIE -,-


Haih hurm fuhh ..dah brape lame kot aku tak update post ..banyak cerite2 hot gitu before ni ..tp aku malas nak bercerite sbb tu aku lame dah tak update ..ni tetibe plak mood nak update post .tp aku cerite simple2 jela keh ..tak nakla beria ria sgt  ..aku nak cite pasal birthday mmber aku (Nor Syafiqah Mustapah) . birthday die semalam ..serius doe aku tak tau birthday die ..lagi pun die takde facebook ..tu yang tak tau ..nasib baik lah adah bukak twitter die ..tgok status twitter die cam sedih jee sbab die tunggu je orang wish birthday die ..buat surprise ke kan .tp malangnya enggak ada gitu ..so, adah plan nak bagi kek la kan ..komfem2 la kek tu ade ..sbab dah kate birthdayy ..kek tu WAJIB !! then, adah pun call awie sruh temankan gi beli kek sesame..tp time tu dah pukul 10 mlm ..tak sempat lah nak beli kek ..hadiah pun tak sempat sbab mall sume dah tutup ..haish ! mall ni pun satu ..dah tau birthdayy afie ..tutup la pukul 12 mlm ke ..ni tak awal gak die tutup .sabo jela .hurm ~ dah tak jadi beli kek ngan hadiah..adah cadang belanja afie makan kat MK Bistro yang ade org nyanyi2 tu ..pastu kitorg bersiap lah nak gi amik afie ..adah ngan awie dah kat sane ..mawar nak buat kad birthday ..ganti hadiah tu kan ..besarr kad birthday tuu ..jeles aku .hahaha !! then, dah hantar mawar gi MK ..tak lame tu kimi sampai kot ..time tu aku ngan yana nak gi jemput afie kat taman u ..kitorang jenuh lah mereka2 cerite nak borak ngan afie nanti biar die tak tau yang kitorang nak sambut birthday die .heee >,< lepas dah dok bercerite2 ..adah plak call ckp nak order ape ..sbab kat situ sumenye mahal ..yela taraf hotel kan ..hahaha ..tomyam pun rm14 ..perrgghh ! gileee ..ntah ciput je kot tomyam tu ..pastu pikir2 ..order lah fun fries ngan wedges ..air satu jag..anggur ..sedappp ! dah order siap2 ..aku, yana ngan afie on the way nak gi MK ..sampai je kat sane ..duduk ..pastu kek sampai ..then dlm mase yang sama ..ade satu "band" lah sgt ni nyanyi ..sedapp suare die .l.dah lah hensem .hurm ~ cair akuuu ..ahakzz ! then begambar2 ngan kek ..potong2 kek ..suap2 ..begambar2 ..then balik ! before balik sign dulu kat kad birthday tuu ..heee >,<

balik ..hantar afie kat taman u ..pastu kitorg rancang nak baling tepung ..dah siap2 parking ,,awie plak tak bukak2 plastik tepung tu ,,yang aku plak cakap ngan adah tak payahla sbab takut afie bad mood ..kang lain jadnye ..dalam senyap2 borak antare aku,adah ngan awie ..keliru nak baling tepung ke taknak .last2 adah sakit hatii ..die cakap terus terang jela kat afie "afie nak tak kena baling tepung?" hahahahhaahahhahha !!! pecah perut aku gelak ngan soklan adah tuu ..pastu baling jelaaa ..tak surprise langsung ..hahahhahaa siap boleh tanye yg tak tahan tu ..hurm ~ dah baling2 tepung balik tidur ngan muke zombi2 ni ..hahhaha :P k aku dahhh ..ceritge dah habis ..bye adios !














No comments:

Post a Comment