Tuesday 31 January 2012

phiuuhhh !





tuu dia . tuu dia . tuu diaa . tuu diaaaaa............. 
nampak tak muke kat atas tuhh . haaaa ! macam tula muke aku skunk . nebes tuuu ! 
tadik pegi umah az . nak prektis pasal present agame nih . kitorg bincang . aku . adah ngan lela . 
prektis becakap . tak leh ade nebes2 nih . huhh ! menggigil kot bile tengok slide . hurmmmm~
tapi aku kene brani pastu konfiden level kene tinggi . jangan takot2 . lela presentor first 
aku kedua pastu adah last skali . harap2 gilee arr kitorg punye happening ni bejalan dengan lancar . cehhh ! hahaha . tadik siap begurau2 lagi . tegelak2 arr . padahal perot tengah kecot nih . hurm . markah present plak depend kat kitorg . kalau present tak best . hurm . ciput jela markah nye . k lahh ! tu je aku nak cite . tak leh cite lebih2 . sebab nanti ade orang bace entry aku nih . dahhh ! ilang surprise ngan happening nyeh . hehehe . k daaa~ papai . muah2 . wish me luck ekk kat malam nanti nak present . bismillahirrahmanirrahim . :)


*effatakbolehnebesingattu:)


No comments:

Post a Comment