Saturday 28 July 2012

bile mastercep bergabung ......


Assalamualaikum ..hai2 semua ..masak again ..haaa ni kali ke berape ntah aku memasak aku pun dah tak ingat ..hik3x .semalam ade 4 orang mastercep memasak kat dapur umah ni ..okayy ...dan tercipta lah menu2 yang nak dimasak ..aku sebagai Cep Epah nii masak ikan cencaru masak sambal yang agak pedass tu lahh ..ni korang nak tau tak berape lame aku kat depan api tu nak tunggu cili boh tu jadik wane hitam2 ..kire sampai sambal tu masak lah ..errrmm -,-' lebih kurang 1 jam setengah gak lah ..pergh ! ni bukan mastercep ..ni Phdcep .hehe ! Cep Adah plak masak telur dadar specel ..pun agak pedass sebab die letak cili hidup tu .sedap weh telur die .untung laa Cep Awie :D ..Cep Mawar masak tomyam campur ..haaa yang ni banyak betul bahan2 yang die letak ..agak tiptop gak lah tomyam ..hehe .haaa ni dizet kitorang "kek batik" atau dikenali "puding batik" ..ni di masak oleh


jeng jeng jeng ....... Cep Yana Yanot ..haaa resepi kek ni diwarisi turun temurun oleh Cep Awie dan ibunye ..sedaappp sssaaaannnggggaaatttttt ...rugi doe sesape yang tak rase kek tu ..serius sedap ..conclusion nye memang uummppphhh lah masakan2 kitorang semalam ..hehehe ..lagi best berbuke kat tasik Y ramai2 kitorang berlime ..heeee >,<


3 rangkai

saat nak bebuke

4 dara pingitan

tak sangke khusyuk betul saye .ahaks !

kami memang gile begambar

time ni aku rase aku paling comel .hikhokhikhok

muke sebena ..wahh >,<

peace yoww~

ni tak tau lah kenape ngan die ..HAHAHA !

ayu lah tuuu ..huuuu

uuu lalala ~



No comments:

Post a Comment