Friday, 7 October 2011

i have nothing . nothing . nothing ~~~

ni aku nak citer kat korang yang purse ngan kad bank aku dah kering ngan duet . satu sen pon dah TAKDE dalam purse (padahal ade je singget . 2 ingget) . aku skunk kene diet ooo . takmo makan . takmo belanje pape pon . aku kene ikat perot doe . dah arr tiket bas tak beli lagi . pastu duet kunci TF mencekkikkk daghah sampai 50 hengget nak . kemaghuk sangat . kalau die suruh buat pendue agi bagus . bape sen je harge . ni kene sampai camtu sekali . heyh ! kalau ikotkan hati memang nak je bawak bende ni g mahkamah . tapi apekan daye . malas laa nak pakai cermin mate itam bagai . kua dari mahkamah tu an . hurm~ tension ooo kalau takde duet . maluu arr nak mintak kat mak bapak . hadoii ! . hurm . lumrah idop . redha jela =(

No comments:

Post a Comment