Saturday, 24 September 2011

neksiden


fuhh ! ni entry aku pasal aku neksiden beberape ari lepas . bile pikir2 kan balek bengang ooo . dah la bukan salah aku . pastu femeli die taknak tanggungjawab . pastu kaki belit lak tu . haduh ! paling aku bengang betine tu la (akak pd bdak yg langga aku tu) . mulut macam bangkai . nak je aku sepak die tu . yg ade kat tempat neksiden tu aku, adah, mawar, awie n kimi . kitorang bergaduh kat parit daun yg kat warung tepi jln tu . pergh !  dpn public lak tu mnjerit2 . aku n adah bertekak ngn betine tu . kitorang nak settle baek2 . tp macam setan je perangai dorang . last2 kitorg buat repot polis 2 kali . sbb yg 1st tu dah tarik balik . ni sekarang tgh tnggu claim insuran . k lah tu je aku nak cite . dah takde idea . before tu aku nak pesan kpd pemandu2 kat parit ni supaya ati2 bile berdepan dgn org parit klu neksiden ngan org macam tu . k as salam

No comments:

Post a Comment