Monday 15 August 2011

takut + seronok + excited

dup . dap . dup . dap . ! jantung aku tetibe laju . hahaha ! . korang nak tau tak kenape jantung aku macam tu ?? sebab NURUL SHUHADAH YAHYA nak bawak kereta kancil aku . hahaha ! haaaa . die dah la tak pernah sentuh stereng kereta . tak pernah tekan minyak . tak pernah tekan clash . tak pernah tekan brek . lepas tu . nak bawak . memang jantung aku ni kat luar kereta dah . hahaha ! aku bagi die bawak bebetol kat area depan umah kitorang . hurm . aku ajar die tekan clash sampai habis pastu masuk gear . dah tu tekan minyak pelan pelan sambil angkat clash pun pelan pelan . hahaha ! korang nak tau tak si adah tu buat ape . hurm . die g tekan minyak kuat kuat pastu clash tak angkat angkat . hahah ! aku ngan mawar dah terjerit jerit kat dalam kereta tu . sebab takut kereta tu melambung . dah la kiri kanan kereta orang . memang mengesot la nak bayar kan . hahaha ! tapi takot takot kitorang pun still lagi boleh gelak gelak dalam kereta tu . sebab lawak sangat bile tengok orang yang tak pernah bawak kereta . bawak . hahaha ! pas tu die fedap gak nye . die pegi angkat clash tu ngan gear nye tak free . memang terenjut enjut la kereta tu . hahaha ! pastu aQ la bawak . aQ suruh die belaja tempat yang takde kereta . ajar die bebetol . finally dapat gak die bawak . tapi gear 1 jela . tak nak bagi die bawak lelaju sangat . hahaha ! kang tak pepasal je kan . hahaha ! dah habes sesi belajar bawak kereta . die pelok uri uri die . hahaha ! hepi sangat la tu . aku pun hepi jugak . hahaha ! esok sampai gear 2 pulak . gud luck sayang . hahaha !


haaaa ! cenggini la die bawak kereta . hahaha ! tapi kereta bukan warna pink la . hahaha !

2 comments:

  1. ngeeee ~ terima kasih effa sebab ajar aku . hahaha . ta boleh tido rase nye sebab seronok sangat . hahahaha . pengalaman yg tak kan sesekali aku lupa ! sayang korang :D

    ReplyDelete
  2. hahaha. sesame sbb bawak kete terenjut enjut.hahaha..aku pon seronok gillleerrrr..hahah..sayunk korg gak...<3

    ReplyDelete