Sunday 7 August 2011

geram !

dari malam buta tadi aku dah set alarm pukul 5.00 pagi ngan 6.45 pagi . satu alarm tuh nak bangun untuk sahur . tapi tak bebangun gak . yang lagi satu alarm tuh untuk bangun pegi kelas . aku PIKIR kelas pukul 8 pagi . aduhh ! geram giler . pepagi buta dah bangun . mandi . dah segar . tapi last2 dapat info dari MawAR yang kelas pukul 10 pagi . hurm . ape lagi . dah tak boleh tido . aku terus update post nih . bukak PesbuK  lengang je . semua orang tido . noti pon tak de lagi . so, BLOG lah peneman time aku boring . hehehe ! sambil update post . sonok nye tengok ADAH ngan MAWAR tido . teRKangKaNG. beRdeNGKuRRRR . hehehe ! . sebenanye dorang tido sopan (sopan la sangat) ! hahahaha !  juz kiding . k lah . nih je kot yang aku nak bebel pepagi buta nih . bye ~

No comments:

Post a Comment