Tuesday 12 July 2011

berdebar debar

1..2...3.. phiiiuuuwww ~~ fuh ! ta tao laa asal hari nie rase cam aneh aneh jee yg jadik kat aku . tadi tem pas makan kat parit raja kitowang hampir hampir belanggar dengan kete wira tem nak lintas . apakah ? ggrrhh . sangat takot bhai ! ape taknye . sikit lagi kot kete tu nak kene kete aku . act , aku ta nmpak kete dari kiri n kanan aku sebab ade kete yg halang pandangan aku . so , aku mngharapkan kawan kawan jee . pastu ade moto lak dari belakang kete wira tu laju , dah terkena bontot kete tu dah sebab kete tu brek ngejut . muka mawar da pucat dah . hati aku da laa ta keruan sb ade bnde yg kacaw kosentrasi aku . sampai skg debar ru ta ta hilang hilang lagi . perhh . aku bawak 4 nyawa kot termasuk nyawa sendiri . mulai hari nie aku tanak bawak kete lelaju dah . inciden tadi betol betol bagi aku pengajaran . Alhamdulillah . nothing happened :)

ta hilang lagi debaran tuh , ade lagi debaran yg datang . guess what ? sok aku kene present pasal "incident" . betol betol berkait lah . dah laa ade "somting" tu ! grrhh! 
skg tgh tarik nafas dari tadi . masih ta dapat stabilkan emosi aku . macam macam bnde nak jadi . Ya Allah . lindungilah kami dari sebarang bahaya .Aminnn~~ 

No comments:

Post a Comment