Sunday, 24 July 2011

maafkan sayer :(

Assalamualaikum kepada kawan2..effa mintak maaf sangat2 atas ape yg effa dah buat kat korang..effa betol2 mintak maaf..effa tau yang effa dah buat kesalahan yang besar dan lambat nak mintak maaf kat korang..effa tak mintak maaf kat wendy sbb before tu effa dah mintak maaf kat adah..tapi adah tak mo maafkan..so, tu yang effa pikir wendy pon tak akan maafkan effa..sebab kesalahan effa kat wendy lagi besar..effa tau yang korang tak akan maafkan effa..takpela..effa hormat dengan keputusan korang..effa redha je..effa tau yang korang bengang..marah..tension..fedap dengan perangai effa..kalau korang dah tak nak ade kawan macam effa ni lagi..takpela..effa terima..


effa harap sangat2 yang korang akan maafkan kesalahan yang effa buat..effa sedar yang effa dah sia2kan sahabat....




Ya ALLAH . engkau bukakan lah pintu hati kawan2ku untuk memaafkan kesalahan yang aku dah buat..dan engkau bukakan lah pintu hatiku juga untuk berubah...:)

No comments:

Post a Comment